با نیاورون یه خرید آسون! (02168431)

امروزه به دلیل گسترش بافت شهری و شهرسازی و تبدیل فضاهای سبز به مناطق مسکونی تمایل به ایجاد فضای سبز در کافه ها و رستوران ها، مغازه ها و منازل، تالارها و ویلاها بسیار افزایش پیدا کرده است و ایده های ایجاد فضای سبز در تراس و حیاط و روف گاردن هم بسیار گسترش یافته است.

اما هزینه کاشت و نگهداری و آبیاری از چمن طبیعی و دوام بالا و زیبایی و تنوع و بهداشتی بودن چمن مصنوعی افراد را ترغیب میکند تا چمن مصنوعی را برای ایجاد فضای سبز و استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی منازل خود استفاده کنند.

فروشگاه اینترنتی نیاورون با تنوع بالای بهترین محصولات چمن مصنوعی و ارائه خدمات نصب میتواند به ایجاد این ایده کمک کند.

چمن مصنوعی مناسب تراس و حیاط

موضوع مهمی که برای چمن تراس و حیاط خلوت مطرح می شود بحث نظافت و شستشو است، برای همین موضوع، چمنی که استفاده میشود باید ارتفاع خیلی بالایی نداشته باشد تا برای نظافت آسان تر بوده و با جارو برقی به راحتی نظافت شوند.

به جز چمن های گلفی که ارتفاع کمی دارند بقیه چمنها دارای سوراخ هایی روی بکینگ برای عبور آب هستند و این یعنی چمن مصنوعی آب را نگه نمیدارد و قابل شستشو می باشد و برای محیط روباز و محیط های پرتردد که بیشتر کثیف میشوند مناسب است، ضمنا به دلیل همین ویژگی چمن مصنوعی برای روف و در محیط های مرطوب و پر بارش باران مناسب می باشد.

 چمن تراس منازل

چمن مصنوعی مناسب مهد ها و کودکان

چمن مصنوعی برای ایجاد محیط بازی شاد و مفرح برای کودکان بهترین گزینه است  و میتوان آن را در اتاق بازی کودکان استفاده کرد.

متریال به کار رفته در چمن مصنوعی بهداشتی بوده و برای کودکان هیچگونه ضرری نداشته و مانند چمن طبیعی غیر بهداشتی نیست. نکته قابل توجه در انتخاب چمن مصنوعی مناسب برای کودکان، نرمی و زبری چمن مصنوعی می باشد، که نباید از چمن های پایل کوتاه و موکتی استفاده شود و بتواند جلوی ضربه را گرفته و همچنین کودک روی آن احساس راحتی کند، چمن زبر پوست بدن کودک را اذیت میکند.

چمن مصنوعی مهد

چمن مصنوعی کارهای بین سنگی

یکی از کاربردهای چمن مصنوعی استفاده و نصب آن در بین واش بتن و سنگ می باشد معمولا ارتفاع درز بین سنگ ها باید 2 سانتی متر بوده و چمن مصنوعی پایل 25 استفاده می شود و چند سانت از چمن مصنوعی بالای درز قرار میگیرد و جلوه زیبایی به کار می دهد.

استفاده از چمن کوتاهتر جلوه ای نداشته و داخل شیار بین سنگها خود را نشان نمی دهد  و ارتفاع بیشتر از 25 میل هم موجب می شود چمن بیش ازحد از شیار بیرون زده و هم از نظر زیبایی جالب نبوده و هم بر اثر تردد روی آن چمن خراب و کوبیده می شود

در نتیجه از چمن مصنوعی پایل 25 میل برای کارهای بین سنگی استفاده می شود.

چمن بین موزاییک

چمن مصنوعی ورزشی

چمن مصنوعی ورزشی در زمین های فوتبال و فوتسال در ورزشگاهها کاربرد دارد و برای فوتبال از چمن مصنوعی پایل 50 با سیلیس و گرانول استفاده می شود.

چمن مصنوعی ورزشی در زمین های گلف و تنیس و همچنین در باشگاهها نیز استفاده می شود و همچنین چمن مصنوعی پایل 25 ورزشی، برای مدارس و زمین های فوتبال رده سنی کودکان کاربرد دارد که البته از مواد پرکننده در آن استفاده نمی شود. در واقع چمن ورزشی پایل 50 یا 60 میل برای فوتبال بزرگسالان کاربرد دارد.

عرض رول چمن های ورزشی 4 متر می باشد و از چسب، نوار اتصال، ژئوتکستایل، و مواد پرکننده مانند سیلیس و گرانول برای نصب آن استفاده می شود و معمولا هزینه نصب با متریال نصب در چمن های ورزشی محاسبه می شود.

چمن مصنوعی گلف

چمن مصنوعی دو بافت

چمن مصنوعی شامل تک بافت و دو بافت می باشد که دو بافت چمن پر تراکم تری به نسبت تک بافت است.

در واقع در چمن مصنوعی دوبافت از دو نوع نخ در بافت آن استفاده شده است که ممکن است بهاره یا پاییزه باشد، یعنی هر دو نخ ممکن است سبز بوده و اصطلاحا تم بهاره داشته باشد یا ممکن است نخ سبز و زرد در آن به کار رفته و دارای تم پاییزه باشد.

معمولا چمن مصنوعی دو بافت دو رنگ متفاوت نخ در آن ها به کار می رود و جلوه طبیعی تری دارد و اصولا چمن دو بافت سنگین تر، پرتراکم تر، و قیمت بالاتری به نسبت چمن تک بافت دارد.

گارانتی

چمن های مصنوعی تزیینی و ورزشی دارای 12 ، 24  و یا 36 ماه گارانتی هستند چمن های مصنوعی در مقابل اشعه UV مقاوم بوده و گارانتی محصول چمن شامل رنگ پریدگی  و همچنین در برابر کنده شدن تارها  و پارگی غیر عمدی نیز گارانتی فروشگاه نیاورون را دارند.