با نیاورون یه خرید آسون! (02168431)

درباره چمن مصنوعی

چمن مصنوعی امروزه مورد استقبال زیادی از مردم قرار گرفته  و بهترین جایگزین برای چمن طبیعی است که  در سال های اخیر هم در عرصه ورزش, فوتبال و هم استفاده تجاری, مسکونی و محوطه سازی با روند رو به رشدی در فروش رو به روشده است ولی هنوز در بخش دکوراتیو محصول شناخته شده برای عموم مردم نیست و همچنین در خرید سوالات بسیاری برای خریداران این محصول پیش خواهد آمد که فروشگاه نیاورون با ارائه مشاوره رایگان حضوری و تلفنی به همه سوالات خریداران پاسخ داده و از خرید تا نصب کنار شما خواهد بود. یکی از کاربردهای چمن مصنوعی استفاده آن در بالکن و تراس می باشد که در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

ضخامت چمن مصنوعی

چمن مصنوعی دارای ویژگی های بسیاری است که تاثیر مستقیم بر قیمت این محصول داشته و اطلاع داشتن از این ویژگی ها برای خریداری و انتخاب ضروری است. از جمله این ویژگی ها می توان به ضخامت چمن مصنوعی اشاره کرد. منظور از ضخامت, ارتفاع تارهای چمن مصنوعی است که از ارتفاع کم زیر یک سانتی متر شروع شده و تا 50-60 سانتی متر خواهد بود. چمن های مصنوعی بر اساس ضخامت نام گذاری می شوند و این المان در خرید و انتخاب بسیار مهم است.

چمن مصنوعی موکتی یا موکت طرح چمن مصنوعی, ضخامتی کمی داشته و اصطلاحا به این اسم معروف شده است این مدل به دلیل ضخامت کم دارای قیمت پایین بوده و برای نظافت راحت تر از چمن مصنوعی با ضخامت زیاد می باشد که این ویژگی باعث شده تا بسیاری از افراد مایل به خرید چمن مصنوعی با ضخامت کم باشند. البته از نظر شکل و ظاهر اگر به دنبال خرید چمن مصنوعی مشابه چمن طبیعی و نرمتر هستید باید به سراغ چمن هایی با ضخامت بیشتر بروید زیرا این چمن ها در اغلب اوقات ظاهر زیباتری خواهد داشت و البته رنج قیمت بیشتری نیز به نسبت چمن مصنوعی طرح موکت دارند.

 چمن‌مصنوعی بالکن

چمن مصنوعی بالکن

بالکن قسمتی از منازل هست که می توان آن را با چمن مصنوعی آراسته و به محیطی سرسبز و آرامش بخش تبدیل کرد, این ایده امروزه با استقبال فراوان افراد در شهرهای بزرگ مواجه شده است و به دلیل افزایش بافت شهری و کمبود فضای سبز شهری ایجاد محیط سرسبز در منازل می تواند در روحیه و بالا بردن آرامش مفید واقع شود.

چمن مصنوعی بالکن در فضای باز بوده و در معرض گردو غبار, بارش باران و نور خورشید قرار دارد و باید بگویم که از ویژگی های چمن مصنوعی می توان به مقاومت در برابر گرما و سرما و اشعه uv و تغییر رنگ و همچنین قابل شستشو بودن اشاره کرد و اما گاها در بحث نظافت, خریداران چمن مصنوعی موکتی را ترجیح داده و بیشتر مورد استقبال واقع می شوند. ولیکن برای نرمی و تردد و بازی کودکان بهتر است ارتفاع 25 میل, با نرمی بالا را انتخاب کرده و چمن مصنوعی طبیعی تر را برای زیبایی بیشتر محوطه بالکن خویش خریداری کنید. نگران نظافت چمن مصنوعی نباشید زیرا با جارو برقی و دستی به راحتی تمییز شده و قابل شستشو است.

چمن مصنوعی بالکن و چمن مصنوعی تراس

نصب چمن مصنوعی بالکن

بالکن ممکن است دارای ابعاد مستطیل و یا مربع بوده و بتوان بدون برشکاری چمن مصنوعی را نصب کرد که در این صورت کار نصب ساده است و بدون چسب این کار امکان پذیر است و یا ممکن است نصب چمن مصنوعی برای بالکن دارای اشکال پیچیده تر بوده و نصب کمی دشوار تر باشد که باید متناسب با محیط برش داده شده و بهتراست با چسب کاری, نصب چمن مصنوعی بالکن صورت می پذیرد. چسب چمن مصنوعی مدتی زمان برای سفت شدن نیاز خواهد داشت در نتیجه تا سفت نشدن باید از رفت و آمد روی چمن خودداری کرده و روی لبه ها جسمی سنگین قرار داده تا چسب چمن مصنوعی خشک و سفت شود.

چمن مصنوعی نیاوران

برای خرید چمن مصنوعی در تهران و شهرستان ها می توانید با فروشگاه نیاورون در ارتباط بوده و لیست قیمت چمن مصنوعی در تهران و نیاوران را از وب سایت فروشگاه ما مطلع شوید. لازم به ذکر است که چمن مصنوعی نیاوران به تمامی نقاط کشور ارسال چمن مصنوعی داشته و با کیفیت بالا و قیمت ارزان چمن مصنوعی را برای هر شهری که باشید ارسال خواهد کرد.