با نیاورون یه خرید آسون! (02168431)

قیمت چمن مصنوعی ارزان!!!

چمن مصنوعی و هزینه نصب آن شاید ابتدا زیاد به نظر برسد و برای خریداران این محصول قیمت بسیار حائز اهمیت است ولی باید قیمت چمن مصنوعی را با هزینه کاشت، برش، نگهداری، آفت کش و آبیاری چمن طبیعی مقایسه کرد.

به طور حتم به این نتیجه خواهید رسید که چمن مصنوعی میتواند با کیفیت خوب و ماندگاری بالا و عدم تغییر رنگ جایگزین خوب و مقرون به صرفه ای برای چمن طبیعی باشد.

برخی از متقاضیان خرید چمن مصنوعی بر این باورند که پرداخت هزینه زیاد برای چمن مصنوعی درست نیست و یا بودجه کافی صرف این محصول نمیکنند. اما در خرید چمن مصنوعی باید به کیفیت نخ و بکینگ و همچنین گارانتی محصول توجه کرد.

محصول چمن مصنوعی دارای قیمت های متفاوت می باشد و این قیمت ها بر اساس کیفیت و ارتفاع و تراکم چمن مصنوعی تعیین می شود.

محصول درجه1 قیمت متفاوتی به نسبت کار درجه 2 دارد. هزینه خرید کالای با کیفیت مسلما بیشتر از محصول کیفیت پایین می باشد ولی قطعا دوام و عمر محصول درجه 1 بیشتر است و هزینه ای که برای محصول کیفیت پایین صرف می شود با عمر کوتاهی که دارد موجب می شود تا به زودی دوباره هزینه ای را برای خرید محصول پرداخت کنید.

برای خرید چمن مصنوعی باید به فروشگاه معتبر مراجعه کرده و از کیفیت محصولاتش اطمینان حاصل نمایید. چمن مصنوعی محصولی است که از نظر قیمت تنوع بالایی داشته و محصولات با کیفیت های متفاوت عرضه می شوند

در نظر بگیرید هزینه ای که صرف خرید چمن مصنوعی میکنید با خرید محصول با کیفیت پول خود را بهینه خرج کنید

چمن مصنوعی دست دوم

آیا خرید چمن مصنوعی دست دوم مقرون به صرفه است و برای مصارف دکوراتیو میتوان از چمن مصنوعی دست دوم استفاده کرد؟

چمن مصنوعی در دو دسته ورزشی و دکوراتیو در بازار موجود است، چمن مصنوعی ورزشی اصولا باید مقاومت بالاتری به نسبت چمن دکوراتیو داشته باشد و بدیهی است چمن مصنوعی دکوراتیو در محیط پر تردد عمر کوتاهتری خواهد داشت.

خریداران چمن مصنوعی گاها به دنبال خرید چمن مصنوعی قیمت پایین و بی کیفیت و یا چمن مصنوعی دست دوم هستند.

چمن مصنوعی دست دوم برای پروژه های ورزشی با متراژ بالا که در کل بسیار هزینه را کاهش داده و مقرون به صرفه می باشد توصیه می شود ولی باید این نکته را در نظر بگیرید که این چمن عمر مفید خود را کرده است و مسلما دوام پایین تری به نسبت چمن نو دارد و بهتر است از چمن نو استفاده کرد.

در دسته چمن های مصنوعی دکوراتیو چون چمن در متراژ پایین سفارش داده می شود، خرید چمن مصنوعی دست دوم خیلی تاثیر گذار از نظر قیمت نمی باشد و چمنی که زیبایی خود را از دست داده است و عمر مفید خود را کرده و مناسب کارهای تزیینی و دکوراتیو نیست.

بنابراین خرید چمن مصنوعی تزیینی دست دوم توصیه نمی شود و حتی چمن باید با کیفیت و درجه یک باشد تا عمر و دوام بیشتری داشته و سالها ما را از خرید مجدد چمن مصنوعی بی نیاز کند.

 چمن مصنوعی دست دوم

چمن مصنوعی با کیفیت

چمن مصنوعی باید در مقابل اشعه uv مقاوم باشد و در مقابل نور خورشید تغییر رنگ ندهد، در چمن مصنوعی با کیفیت ثبات رنگ طبق استاندارد 54004 دین آلمان بوده و ثبات در مقابل اشعه uv طبق استاندارد 53387 دین آلمان می باشد.

همچنین متریال به کار رفته در چمن مصنوعی باید درجه یک و با کیفیت بوده و طبق استاندارد ایزو 9001 باشد.

در برخی از چمن های بی کیفیت موجود در بازار بکینگ چمن مصنوعی کیفیت لازم را نداشته و پوسته پوسته می شود یا دچار ترک و شکستگی شده و دوام کمی دارد.

همچنین تارهای چمن مصنوعی بر اثر دست کشیدن و پاخوردگی به راحتی کنده شده و چمن مصنوعی از کیفیت و مقاومت لازم برخوردار نیست.

چمن مصنوعی باید دارای سوراخ هایی در بکینگ برای عبور آب باشد البته به جز چمن های موکتی و ارتفاع پایین که این ویژگی را دارا نیستند و چمن مصنوعی آب را عبور داده که این عمل مانع جمع شدن آب و یخ زدگی در زمستان و پوسیدگی چمن مصنوعی می شود همچنین چمن مصنوعی باید مقاوم باشد و تارهای چمن به راحتی کنده نشود.

چمن مصنوعی خوب دارای گارانتی بوده و مدت زمان گارانتی هر چه بیشتر باشد مسلما محصول دوام بیشتری دارد.

چمن مصنوعی را از فروشگاههای معتبر خریداری کرده و از جنس و کیفیت و گارانتی محصول اطمینان حاصل  نمایید.

چمن مصنوعی نو