با نیاورون یه خرید آسون! (02168431)

استفاده از چمن مصنوعی نه تنها در ورزشگاه ها و زمین های فوتبال و تنیس و گلف بلکه در منازل و محوطه سازی در تالار و باغ و ویلاها و مغازه ها بسیار فراگیر شده و شما را از هزینه های نگهداری و آبیاری بی نیاز و جلوه ای سبز و شاداب به محیط می دهد و برای جلب مشتری در مراکز خرید و تجاری تاثیر گذار است.

ایده های چمن مصنوعی

چمن مصنوعی می تواند به صورت تخت و ساده نصب شود و یا در باغچه مابین گیاهان و درختان استفاده شود. اما برای محوطه سازی و زیباسازی با چمن مصنوعی میتوان از واش بتن و موزاییک استفاده کرد و مابین آنها درزهایی برای نصب چمن مصنوعی قرار داد این مدل نصب می تواند به صورت شطرنچی بوده و یا خطوط عمودی و یا .افقی باشد، حتی نصب بین سنگی میتواند اشکال خاصی داشته و حتی نامنظم باشد

چمن مصنوعی واش بتن 

چمن مصنوعی برای تراس و بالکن امروزه بسیار استفاده می شود و این ایده بسیار مورد توجه قرار گرفته است و میتواند بالکن منازل را به محیطی آرام بخش و زیبا تبدیل کند.

چمن مصنوعی تراس منازل 

نصب چمن مصنوعی روی دیوار هم ایده خاص برای استفاده چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی بوده و میتوان در حیاط ، تراس و یا روی دیواراتاق و یا پذیرایی نصب شود.

چمن مصنوعی دیوار کوب 

استفاده چمن مصنوعی به دلیل بهداشتی بودن الیاف آن در اتاق بازی کودکان یکی از بهترین گزینه های ایجاد محیطی مفرح و سرسبز برای بازی کودکان است.میتوان در منازل و یا مهد کودک ها و یا مجموعه بازی های کودکان از چمن مصنوعی استفاده کرد.

چمن مصنوعی نرم و با ارتفاع و تراکم بالا بسیار مناسب این ایده می باشد.

چمن مصنوعی مهد کودک 

 

یکی از کاربردهای چمن مصنوعی استفاده از آن در روف گاردن می باشد که امروزه بسیار پر طرفدار است و محیطی سبزو شاد ایجاد می کند.

چمن مصنوعی روف گاردن 

چمن مصنوعی را میتوان روی میز غذاخوری استفاده کرد و یا برای آراستن سفره هفت سین و دکوراسیون منزل استفاده کرد.روی صندلی و یا زیر گلدان ها و یا به عنوان پادری نیز کاربرد دارد.

چمن مصنوعی میز غذاخوری 

چمن مصنوعی در محوطه تالارها، باغ ها، باشگاهها، مدارس و دانشگاهها نیز استفاده می شود. و کاربرد آن در مغازه ها و رستوران ها جلوه ای زیبا به محیط می دهد.

چمن مصنوعی باشگاه 

چمن مصنوعی در منازل برای اتاق کودک، اتاق خواب، و پذیرایی میتواند پهن و استفاده شود.این ایده برای منازل هم خاص و هم موجب نشاط شده و محیطی آرام بخش را ایجاد می کند.

چمن مصنوعی داخل منازل

چمن مصنوعی را برای زیر حیوانات  خانگی نیز استفاده میکنند. 

چمن مصنوعی حیوانات