با نیاورون یه خرید آسون! (02168431)

آینه کنسول پلی استر و یا فایبرگلاس

آینه کنسول پلی استر و یا فایبر گلاس جز پرکاربردترین و مقاوم ترین محصولات در وسایل خانه بوده که وجود آن برای هر تازه عروسی الزامی می باشد. از گذشته رسم بوده که عروس زمانی که می خواهد، زندگی جدید خود را شروع کند و وارد خانه خود شود بایستی حتما آینه کنسول را با خود به همراه داشته باشد. اگر بخواهیم کمی آن را بیشتر توضیح دهیم، باید عرض کنیم که آینه کنسول پلی استر از بخش های مختلفی تشکیل شده است که می توان به آینه، شمعدانی و همان کنسول اشاره کرد. همچنین پلی استر و فایبرگلاس مواد تشکیل دهنده آن را تشکیل می دهند که در مجسمه سازی نیز کاربرد فراوانی دارند. آینه کنسول فایبرگلاس نیز یکی دیگر از انواع آینه و کنسول بوده که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. این محصول زیبا در واقع آورنده نماد روشنایی در زندگی جدید تازه داماد و عروس می باشد. در واقع تمامی زوجین برای شروع زندگی مشترک خود باید آینه کنسول را خریداری نمایند. در این محصول آینه نماد تصویر زندگی بوده و شمعدانی نیز نشان دهنده روشنایی و امید می باشد. در ادامه قصد داریم شما را با انواع مختلف آینه کنسول فایبرگلاس آشنا کنیم. فروشگاه نیاورون با دارا بودن انواع مختلف آینه کنسول های مقاوم و با کیفیت، مناسب ترین محصولات را با قیمتی استثنایی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. برای مشاهده محصولات کافی است تا از منوی سایت سربرگ دکوراسیون را کلیک کرده و انواع آینه کنسول های زیبا و لوکس ما را مشاهده کنید.

آینه کنسول پلی استر و یا فایبرگلاس

آینه کنسول فایبرگلاس

فایبرگلاس یک کامپوزیت بوده که از مواد پلیمری به همراه الیاف های مختلف از جمله شیشه تشکیل شده است و به دلیل دارا بودن وزن بسیار کم و مقاومت و استحکام بالای آن، مورد استفاده در بسیاری از صنایع قرار می گیرد. یکی دیگر از مزیت های فایبرگلاس، دارا بودن عایق حرارتی می باشد که در ساخت مخازن و امثال آن کاربرد بسیار مطلوبی دارد. فایبرگلاس از رزین های مختلفی تشکیل می شود که پلی استر یکی از آنها بوده که در برابر خوردگی مقاومت کمتری دارد ولی نوع ونیل استر آن مقاومت خوبی در برابر خوردگی ها دارا می باشد. آینه کنسول فایبرگلاس نیز یکی از محصولات دکوراسیون خانه بوده که از مواد فایبرگلاس تشکیل شده است. محبوبیت بسیار بالای این محصول به دلیل وزن بسیار کمتر آن نسبت به انواع آینه های چوبی می باشد، زیرا حمل و نقل آن بسیار راحت می باشد. استفاده از آینه کنسول فایبر گلاس نسبت به نوع چوبی، تمیز تر بوده و هیچ نوع موادی از خود بیرون نمی ریزد

عموما نوع چوبی پس از مدتی پوسیده شده و طول عمر کمتری دارد. علاوه بر موارد فوق، این نوع آینه کنسول قابلیت شست و شو نیز دارد و می توان به راحتی آن را با آب تمیز کرد. 

آینه کنسول فایبرگلاس

ویژگی های آینه کنسول پلی استر و یا فایبرگلاس

رزین پلی استر در فایبرگلاس از نوع مواد پلیمری بوده که نوع غیر اشباع آن به وفور در سراسر جهان یافت می شود. مواد تشکیل دهنده پلی استر از ترکیبات الکلی و اسیدی نوع چند عاملی تشکیل می شود. برای افزایش مقاومت آن در برابر ضربه و جلوگیری از شکستن زنجیره مولکولی آن، مهندسان فرمول ها و کاتالیزورهای مختلفی را در اسیدهای غیر اشباع بکار می برند. انجام این کار باعث می شود تا مواد فایبرگلاس برای تولید یک محصول خاص در صنعت تولید شود. تولید آینه کنسول پلی استر نیز با یک درجه کیفیت خاص، یک نمونه از مواد پلی استر با نوع خاصی از کاتالیزور می باشد که در تولید وسایل دکوری مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های ممتاز و عالی مواد پلی استری می توان به مقاومت بالا در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید در برابر قرار گیری نور مستقیم خورشید اشاره کرد. مواد بکار رفته در ساخت آینه کنسول پلی استر هیچ گونه تغییر رنگی در برابر آفتاب نداشته و حتی در برابر آب نیز مقاومت خوبی دارد. همچنین ساخت آن با کمترین زمان و هزینه امکان پذیر می باشد که نسبت به مواد چوبی دارای هزینه بسیار کمتری است.
یکی دیگر از مزیت های ویژه آینه کنسول پلی استر و یا فایبرگلاس تولید و طراحی سفارشی آن می باشد. زیرا می توان در هر قالبی آن را طراحی کرد. ولی نوع چوبی آن با محدودیت روبرو می باشد و به راحتی نمی توان قالب مورد نظر را طراحی و پیاده سازی کرد.

ویژگی های آینه کنسول پلی استر و یا فایبرگلاس

انواع رنگ های سفارشی در آینه کنسول فایبرگلاس

استفاده از رنگ و مواد رنگی در ساخت آینه و کنسول چوبی با محدودیت های زیادی رو به رو می باشد. همانطور که میدانید چوب یک شی زنده به حساب می آید و زدن رنگ بر روی آن کار چندان جالبی نیست. زیرا پس از مدتی از روی چوب جدا شده و نمای بسیار بدی را ایجاد می کند. استفاده از آینه کنسول فایبرگلاس و یا پلی استر، این محدودیت را دارا نبوده و می توانید به راحتی آن را رنگ آمیزی کنید. زیرا مواد فایبرگلاس از نوع مواد پلیمری یا هیدروکربنی می باشند که رنگ را به خوبی به خود جذب کرده و مانع از جدا شدن آن می شوند. پس قطعا استفاده از رنگهای زیبا و متفاوت علاوه بر زیبایی آینه کنسول برای ست شدن دکوراسیون داخلی خانه شما یک مزیت بزرگ به حساب می آید. از زیباترین و پرکاربردترین رنگ های مورد استفاده در آینه کنسول فایبرگلاس، رنگ طلایی، نقره ای، استخوانی و یا سفید می باشد. اما در بین تمامی آنها رنگ طلایی محبوبیت بیشتری دارد، زیرا نوعی گرمی و نشاط را به محیط خانه اضافه می کند. اگر به دنبال تنوع و لوکس بودن هستید نیز می توانید از آینه کنسول فایبرگلاس و یا پلی استر نوع سلطنتی استفاده کنید.

انواع رنگ های سفارشی در آینه کنسول فایبرگلاس

فروشگاه نیاورون نیز یک فروشگاه آنلاین بوده که دارای انواع مختلف آینه کنسول در مدل ها وطرح های مختلف می باشد که می توانید به راحتی آنها را مشاهده کرده و از طریق اینترنت آنها را خریداری کنید. برای انجام این کار کافی است تا وارد صفحه اصلی سایت شده و قسمت دکوراسیون و آینه کنسول را کلیک کنید تا بتوانید انواع محصولات را مشاهده نمایید. از محبوب ترین آینه کنسول های موجود در فروشگاه می توان به: آینه کنسول دیواری ترمه، مدل رزا، مدل نیلوفر، خورشیدی، لوزی، گوشواره ای، نوبهار، فلورانس، الیزه، کینگ اشاره کرد. در صورتی که اطلاعات کافی در زمینه خرید محصولات ندارید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.