با نیاورون یه خرید آسون! (02168431)

انتخاب چمن مصنوعی مناسب

به دلیل تنوع بالای چمن مصنوعی از نظر بافت، تراکم، ارتفاع، رنگ و متریال به کار رفته در تولید آن، انتخاب چمن مصنوعی مناسب برای خریداران این محصول گاهی دشوار خواهد بود. از انجایی که کاربردهای زیادی برای چمن وجود دارد و در دسته ورزشی، در زمین های فوتبال، تنیس، گلف و ... استفاده شده و در دسته دکوراتیو در اماکن مسکونی و تجاری به کار می رود. باید قبل از خرید،  چمن مصنوعی مناسب کاربری خود را شناسایی کنید. به طور مثال برای بالکن و تراس و فضاهایی که در معرض گرد و غبار و ریختن زباله قرار دارند نباید از چمن مصنوعی با ارتفاع بالا استفاده شود این بدیهی است که هر چه ارتفاع کمتر باشد نظافت آن راحت تر می شود و برای کارهای بین سنگی از چمن 25 میل استفاده می شود. برای انتخاب چمن مناسب میتوانید از مشاوره رایگان تلفنی و حضوری فروشگاه نیاورون بهره مند شوید.

چمن مصنوعی مدرسه

چمن مصنوعی مدارس

استفاده از چمن مصنوعی در مدارس موجب نشاط و شادابی دانش آموزان شده و آن ها را به ورزش و تحرک ترغیب میکند و امروزه ایجاد زمین های مینی فوتبال در مدارس بسیار شایع شده است. انتخاب چمن مصنوعی مدارس نیز به رده سنی دانش آموزان و نوع کاربرد بستگی دارد به طور مثال برای ایجاد زمین فوتبال برای دبیرستان ها می توان از چمن 50 میل فوتبالی با سیلیس و گرانول استفاده کرد و یا برای رده سنی کودکان باید از ارتفاع کمتر بدون سیلیس و گرانول استفاده شود.

و برای مدارسی که دخترانه بوده و یا برای زیبا سازی محوطه مدرسه و یا برای سایر ورزش ها به کار می رود از چمن مصنوعی تزیینی هم می توان استفاده کرد که مقرون به صرفه تر می باشد.

برای فوتبال بزرگسالان باید از پرکننده سیلیس و گرانول استفاده شود ولی برای رده سنی کودکان و نوجوانان این پرکننده ها معمولا کاربردی ندارد و بهتر است استفاده نشود.

چمن مینی فوتبال

مزایای چمن مصنوعی برای مدارس

چمن مصنوعی برای کودکان هیچ ضرری نداشته و بهداشتی است همچنین در زمین های فوتبالی اگر چمن طبیعی باشد هنگام بارش باران گل آلود می شود و برای دانش آموزان بهداشتی نخواهد بود در نتیجه چمن مصنوعی گزینه مناسب تری است.

از دیگر مزایای آن میتوان به دوام و عمر بالای این محصول نیز اشاره کرد زیرا بین 5 تا 7 سال عمر مفید خواهد داشت و نیاز به آبیاری و هزینه نگهداری نخواهد داشت.

چمن مصنوعی مدارس در برابر اشعه UV مقاوم است و هنگامی که در معرض نور خورشید قرار میگیرد رنگ پریدگی نخواهد داشت. به دلیل اینکه چمن مصنوعی در برابر گرما و سرما قرار میگیرد باید مقاومت کافی را داشته باشد البته این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه تردد و عبو و مرور بیشتر باشد دوام چمن پایین تر خواهد بود و در مدارس به دلیل تعداد بالای دانش آموزان و تردد بالا چمن به نسبت محیط کم رفت و آمد از دوام کمتر برخوردار خواهد بود.

از ویژگی های دیگر چمن مصنوعی میتوان به قابلیت شستشوی آن با آب اشاره کرد، برای نظافت چمن مصنوعی میتوان از جارو دستی و یا جارو برقی استفاده کرد و با آب و مواد شوینده ضعیف نیز شسته می شود و در هنگام بارش باران نیز توسط سوراخ هایی که روی بکینگ وجود دارد آب را از خود عبور داده و طبق شیب بندی به راه آب هدایت میشود.

فروشگاه نیاورون از انتخاب تا نصب با شماست و محصول با کیفیت و قیمت مناسب را به خریداران خود عرضه میکند.