با نیاورون یه خرید آسون! (02168431)

 ویژگی های چمن مصنوعی

این محصول از الیاف مصنوعی ساخته دست انسان و جایگزین مناسبی برای چمن طبیعی است که نگهداری از آن بدون هزینه و زحمت بوده و قابل شستشو می باشد.

به دلیل اینکه در برابر گرما و سرما و اشعه uv مقاوم است و رنگ پریدگی و پوسیدگی نخواهد داشت در نتیجه مناسب فضای باز، حیاط، تراس و روف می باشد. به راحتی قابل نظافت بوده و دوام وعمر بالایی دارد.

چمن مصنوعی مناسب مهد کودک

امروزه به دلیل فراگیر شدن زندگی شهری و آپارتمان نشینی کودکان نیاز به محیط بازی با نشاط دارند استفاده از چمن مصنوعی در مهد کودک ها موجب نشاط برای کودکان می شود و میتوان محوطه ای برای بازی کودکان با چمن مصنوعی در منزل، تراس، اتاق بازی کودک و یا حیاط مهد ایجاد کرد. برای مهد کودک از چمن های تزیینی استفاده می شود.

 چمن مصنوعی مهد کودک

پوست بدن کودکان هنگام بازی و دویدن و زمین خوردن ممکن است با سطح چمن مصنوعی ارتباط برقرار کند و به دلیل لطافت و حساس بودن پوست کودکان باید از چمن نرمتر استفاده شود زیرا زبری موجب اذیت شدن بدن کودک می شود همچنین به دلیل وجود احتمال زمین خوردن کودکان باید از ارتفاع بیشتر استفاده شود و چمن پر تراکم تر که آسیب احتمالی هنگام زمین خوردن را به حداقل برساند.

نظافت و بهداشتی بودن چمن مصنوعی

الیاف و متریال به کار رفته در چمن مصنوعی بهداشتی بوده و برای اطفال و کودکان مناسب است ولی چمن طبیعی کنده شده و ممکن است کودک آن را در دهان خود بگذارد و بازی کردن روی خاک نیز بهداشتی نیست.

چمنی که در مهد کودک ها استفاده می شود در معرض ریختن آشغال بیشتری هم قرار دارد و اگر در فضای باز استفاده شود گردو غبار و آلودگی نیز وجود دارد و سوالی که برای خریداران پیش می آید طریقه نظافت چمن مصنوعی است.

این محصول توسط جارو برقی و یا دستی تمییز شده و میتوان زباله های ریزی که بین تارو پود چمن میرود را با جارو برقی تمییز کرد و البته قابل شستشو هم هستند  چمن بعد از مدتی ممکن است بر اثر پا خوردن تیره و کثیف شود می توان با آب و مواد شوینده ضعیف آن را شستشو داد و به وسیله سوراخ هایی که روی بکینگ وجود دارد آب را از خود عبور می دهد.

چمن مصنوعی مهد

چمن مصنوعی دست دوم

خریداران خواهان چمن مصنوعی ارزان قیمت هستند و برای همین دلیل به سراغ چمن های دست دوم می روند ولیکن چمن های دست دوم تزیینی عمر مفید خود را کرده اند و هم از نظر دوام و هم زیبایی در سطح  پایینی هستند و مخصوصا برای کودکان چمن مصنوعی دست دوم مناسب مهد کودک نیست.

فروشگاه نیاورون محصول چمن مصنوعی را با تنوع بالا با گارانتی و قیمت مناسب عرضه و متریال نصب و خدمات نصب را نیز ارائه می دهد.

چمن مصنوعی کودکان

گارانتی

محصولات چمن مصنوعی تنوع بالایی در ارتفاع و تراکم و بافت دارند و از نظر کیفیت و متریال با هم متفاوت هستند. گارانتی چمن مصنوعی 12 ماه، 24 ماه و 36 ماه می باشد.

در برابر گرما و سرما گارانتی شده و رنگ پریدگی نیز شامل آن می شود.