با نیاورون یه خرید آسون! (02168431)

چمن مصنوعی در تبریز

چمن مصنوعی در تبریز چه در ورزشگاه های فوتبال و چه در بسیاری از اماکن تفریحی موجود در شهر نظیر پارک ائل گلی، باغلا رباغی و ... برای زیباتر شدن محیط مورد استفاده قرار می گیرد. تبریز یکی از کلان شهرهای ایران بوده و شهری بسیار قدیمی، تاریخی و سرشار از غرور ملی می باشد و توانسته است گردشگران خارجی بسیار زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کند. یکی از دلایل زیبایی این شهر نیز وجود چمن مصنوعی در تبریز می باشد، زیرا آب و هوای تبریز در حالت متداول همیشه سرد می باشد و چمن طبیعی نمی تواند به خوبی رشد کرده و ماندگاری طولانی مدت داشته باشد. از این رو استفاده از چمن مصنوعی در تبریز دارای بازدهی بسیار بالایی بوده و بهترین جایگزین برای چمن طبیعی می باشد و در بیشتر آب و هوای مختلف شهر کیفیت خود را از دست نمی دهد. همچنین تبریز از جنبه های مختلف مورد توجه بسیاری از افراد می باشد و به دلیل داشتن فرهنگ تاریخی و باستانی همواره مورد استقبال افراد بوده و توجه و رسیدگی به تمامی بخش های مختلف آن، یک امر اساسی می باشد. علاوه بر این مورد، تبریز دارای 15 سالن مختلف ورزشی مینی فوتبال و دارای 6 ورزشگاه بزرگ فوتبال می باشد که معروف ترین تیم آن نیز تراکتورسازی تبریز بوده و همواره تماشاگران بسیار زیادی نیز دارد. استفاده از چمن مصنوعی نسبت به نوع طبیعی در این ورزشگاه علاوه بر تعمیرات کمتر موجب کسب درآمد بیشتر نیز خواهد شد. برای خرید انواع مختلف چمن مصنوعی در تبریز چه از نوع تزئینی و ورزشی می توانید به فروشگاه نیاورون مراجعه کنید. تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت دارای گارانتی بوده و از کیفیت بسیار بالا و قیمت مطلوبی برخوردار است. همچنین امکان خرید به صورت اینترنتی نیز وجود داشته و ارسال آن به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد.

چمن مصنوعی در تبریز

چمن مصنوعی در تبریز

چمن مصنوعی و انواع آن

چمن مصنوعی در تبریز می تواند به دو دسته چمن مصنوعی تزئینی و نوع ورزشی دسته بندی شود. اما مواد تشکیل دهنده آن نیز متفاوت بوده و دارا ی گرید بندی مختلف می باشد که هر یک ویژگی و خصوصیات خود را دارا بوده و با توجه به درجه بندی های آن قیمت های متفاوتی دارد. در ادامه قصد داریم شما را با انواع مختلف آن آشنا کنیم.

چمن مصنوعی در تبریز

کاربرد چمن مصنوعی در تبریز از نوع تزئینی

استفاده از چمن مصنوعی در تبریز از نوع تزئینی دارای کاربردهای وسیع تری می باشد و در واقع می تواند موقعیت های مختلف غیر ورزشی نظیر شهرداری، پارک، اماکن تفریحی، خانه های مسکونی، مدارس، کارخانجات بزرگ، حیاط ویلا، کاخ، شرکت های بزرگ مانند تراکتورسازی و ... را پوشش دهد. مواد تشکیل دهنده چمن مصنوعی در تبریز از نوع تزئینی دارای پلی اتیلن و پلی آمید بوده و از نوع مواد پلیمری می باشد که هم دوام پذیری بالایی داشته و هم استحکام خود را در برابر شرایط مختلف آب و هوایی حفظ می کند. مثلا در شهری مثل تبریز که عموما هوا سرد است، استفاده از این مواد بسیار عالی بوده و خیلی بهتر از نوع طبیعی عمر خواهد کرد. همچنین در فصول گرم سال نیز اگر تابش خورشید شدت بالایی داشته باشد، اشعه های فرابنفش موجب تغییر در خاصیت و جنس چمن نخواهد شد. همچنین استفاده از انواع مختلف چمن مصنوعی از نوع تزئینی در مراکز روانشناسی، بیمارستان ها، آرامگاه ها به دلیل داشتن رنگ سبز موجب ایجاد حس آرامش در افراد می شود. عموما بسیاری از دانشمندان تاکید کرده اند که استفاده از فضای سبز در بیمارستان ها باعث بهبود حال بیمار شده و عملکرد ذهنی و بدنی فرد بیمار بهبود می بخشد. از این رو استفاده از اشکال مختلف چمن مصنوعی در بسیاری از کلینیک ها و بیمارستان ها نیز توصیه می شود که انواع مختلف آن با بالاترین درجه کیفی در شرکت نیاورون موجود بوده و می توانید به راحتی آنها را دیدن کرده و از طریق تماس تلفن و اینترنت نسبت به خرید آن اقدام کنید.
یکی دیگر از کاربردهای چمن مصنوعی در تبریز از نوع تزئینی نیز وجود آن در تالارهای عروسی می باشد. امروزه بسیاری از زوجین برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود به تالارها رجوع می کنند و مکان هایی که دارای فضای سبز باشد را انتخاب خواهند کرد. زیرا مکان های مناسبی را برای عکاسی و فیلمبرداری ایجاد می کند. علاوه بر تالارهای عروسی در بسیاری از مراسمات تشریفات، تولد نیز می توان از چمن مصنوعی تزئینی استفاده کرد.
غیر از موارد بالا، استفاده از چمن مصنوعی در تبریز از نوع تزئینی کاربردهای مختلف دیگری نیز وجود دارد که می توان به: هتل های لوکس، انواع فروشگاه های مختلف بزرگ، رستوران ها و کافی شاپ ها اشاره کرد. زیرا اکثر مدیران باهوش پی برده اند که وجود فضای سبز باعث کشاندن مشتری به فروشگاه های آنها می شود. زیرا انسان پیوند نزدیکی با طبیعت و فضای سبز داشته و استفاده از چمن مصنوعی نیز می تواند بسیار مفید باشد.

چمن مصنوعی در تبریز

کاربرد چمن مصنوعی در تبریز نوع ورزشی

چمن مصنوعی نوع ورزشی نیز دارای انواع مختلفی می باشند ولی میزان کاربرد آن فقط مخصوص زمین های ورزشی بوده و در مکان ها دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد. چمن مصنوعی در تبریز نوع ورزشی شامل موارد زیر می باشد:
• سالن فوتسال
• فوتبال
• زمین گلف
• راگبی
• دو میدانی
• زمین تنیس
• و ...
اما فرقی که چمن مصنوعی ورزشی با تزئینی دارد، عموما جنس مواد به کار رفته در آن می باشد. در نوع ورزشی استفاده از مواد سیلیس دار علاوه برای پلی اتیلن و پلی آمید موجب افزایش استحکام چمن شده و حرکت توپ و ورزشکاران را راحت تر می کند.
اما شاید با خواندن این مقاله سوال مهمی در ذهن شما ایجاد شده باشد که چمن مصنوعی مناسب خود را از کجا خرید کنیم که هم دارای کیفیت بوده و هم پس از خرید بتوانیم مشاوره های لازم را دریافت کنیم؟ پاسخ به این سوال راحت است، سعی کنید برای خرید به فروشگاه های بزرگ مراجعه کنید. یکی از مهمترین و بزرگترین شرکت های ایرانی برای خرید چمن مصنوعی در تبریز و دیگر شهرهای ایران، شرکت نیاورون می باشد. شرکت ما جز شرکت های محبوب و پرطرفدار ایرانی بوده که داری سابقه فعالیت چندین ساله می باشد و علاوه بر فروش محصولات، از خدمات پس از فروش نیز برخوردار بوده و امکان ارسال محصولات به تمام نقاط ایران را دارا می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات خود می توانید با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

چمن مصنوعی در تبریز

 

چمن مصنوعی در تبریز