با نیاورون یه خرید آسون! (02168431)

خرید آنلاین چمن‌مصنوعی

شاید شما هم به فکر ساختن محیطی سرسبز در منزل، مغازه، فروشگاه، روف، حیاط، تالار و یا ویلای خود افتاده باشید، بهترین ایده برای این کار استفاده از چمن است. البته ممکن است به فکر هزینه نگهداری و کاشت چمن و صرف وقت برای آن هم افتاده باشید. نگران نباشید زیرا با خرید چمن‌مصنوعی تزیینی، این مشکلات را نخواهید داشت.
اگر به دنبال خرید چمن‌مصنوعی ایرانی و یا وارداتی با تنوع بالا هستید با ما همراه باشید.

قیمت چمن‌مصنوعی

این محصول دارای تنوع قیمت بالایی است که ممکن است ابتدا برای خریداران گیج کننده باشد که کدام مدل مناسب است و یا به دنبال قیمت چمن‌مصنوعی مقاوم هستند. قیمت چمن مصنوعی متری بوده و بر اساس مترمربع اعلام می شود و قیمت هر متر چمن مصنوعی به عواملی چون ضخامت چمن مصنوعی، تراکم چمن مصنوعی، بافت و بکینگ و جنس آن بستگی دارد. چمن مصنوعی موکتی قیمت کمتری به نسبت مدل های دیگر دارد. برای براورد قیمت چمن مصنوعی هزینه نصب چمن مصنوعی و خرید چسب چمن مصنوعی را نیز باید در نظر بگیرید.
برای اطلاع از قیمت یک متر چمن مصنوعی می توانید از سایت فروشگاه نیاورون دیدن کنید و لیست قیمت چمن‌مصنوعی را مشاهده فرمایید. قیمت چمن‌مصنوعی فوتبالی نیز با هزینه نصب و متریال نصب محاسبه می شود.

خرید چمن‌مصنوعی

برای خرید چمن‌مصنوعی فوتسال و یا دکوراتیو می توانید به مراکز فروش چمن مصنوعی تهران مراجعه کرده و یا برای خرید اینترنتی چمن مصنوعی برای بالکن، منزل، مغازه، باغچه، روف و خرید چمن مصنوعی دست دوم می توانید از وب سایت ما دیدن کرده و با کمک مشاوره رایگان حضوری و تلفنی کارشناسان، از لذت خرید چمن‌مصنوعی آنلاین لذت ببرید.چمن مصنوعی نیاوران از مشاوره و انتخاب تا نصب با شماست.
خرید چمن‌مصنوعی مناسب فضایی که قرار است نصب شود کار سختی نیست ولی بهتر است به نرمی، کوتاهی، بلندی، رنگ و بافت، جنس و گارانتی موقع خرید دقت شود تا بهترین گزینه مناسب و مطابق سلیقه و بودجه خود را خریداری کنید. با تنوعی که این محصول دارد برای هر بودجه و هر مکانی چمن‌مصنوعی مناسب آن تولید شده است.
برای خرید عمده چمن مصنوعی نیز، کیفیت و جنس محصول بسیار اهمیت دارد همچنین برای خرید چمن مصنوعی فوتسال نیز به دلیل متراژ بالا قیمت چمن مصنوعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

بورس چمن مصنوعی کجاست؟

برای خرید چمن مصنوعی ارزان و با کیفیت باید بدانید به کدام مرکز فروش چمن مصنوعی مراجعه کنید. نیاز به یافتن نمایندگی فروش چمن مصنوعی در شیراز و یا سایر شهرستان ها نیست. فروشگاه نیاورون، پخش چمن‌مصنوعی در تهران می باشد که با ارسال سریع به همه نقاط کشور و مشاوره خرید و راهنمایی تخصصی شما را در انتخاب، خرید و نصب همراهی خواهد کرد.

گارانتی چمن مصنوعی

چمن مصنوعی دارای گارانتی تغییر رنگ و بافت بوده و طبق استاندارد جهانی در برابر نور خورشید ( اشعه uv ) مقاوم است و تغییر رنگ چمن مصنوعی در طول عمر آن تا 3 درصد خواهد بود و همچنین در اثر پاخوردگی و رفت و امد تغییر در بافت آن رخ نخواهد داد. چمن مصنوعی ظاهر خود را حفظ کرده و دوام بالایی دارد.
نگران آب باران نباشید چمن مصنوعی آب را عبور داده و قابل شستشو است. به دلیل مقاومت در برابر گرما و سرما برای استفاده در فضای باز نیز مناسب است.
چمن مصنوعی بین 1 تا 5 سال گارانتی داشته و دچار پوسیدگی نیز نخواهد شد. نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی ندارد و به راحتی جارو شده و تمییز میشود.

قیمت چمن‌مصنوعی تراس

تراس محیطی است در منزل که آراستن آن با چمن‌مصنوعی مدتهاست مورد توجه مردم واقع شده و محیطی آرامبخش، سبز و طبیعت گونه ایجاد می‌کند.قرار دادن تاب ریلکسی در آن و یا صندلی راک و همچنین میز و صندلی باغی در آن محیطی برای استراحت و آرامش ایجاد خواهد کرد. چمن‌مصنوعی بالکن را میتوان هم ارتفاع پایین و هم ارتفاع بالا انتخاب کرد. بسته به بودجه‌ای که قرار است صرف این کار کنید و سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید. به این نکته توجه داشته باشید اگر کودک روی چمن‌مصنوعی تردد دارد بهتر است از چمن بلندتر و نرمتر استفاده شود ولی برای نظافت راحت‌تر بهتر است از چمن خیلی بلند استفاده نشود. برای تراس می‌توانید از هر مدل چمنی با تنوع بالای قیمت و بافت و جنس استفاده شود.