با نیاورون یه خرید آسون! (02168431)

چمن مصنوعی از کجا بخریم؟

زیبایی و سرسبزی که چمن به محیط می دهد موجب شده تا افراد به دنبال خلق ایده های زیبا و خلاقانه برای فضاهای مسکونی، تجاری و ... باشند. چمن باعث نشاط، شادابی، بوجود آوردن انگیزه برای ورزش نیز می شود.اما باید این موضوع را در نظر گرفت که چمن طبیعی در برخی نقاط کشور با آب و هوای بد رشد نخواهد کرد و در بعضی فصول سال زرد شده و در برخی نقاط از بین می رود و زیبایی و سرسبزی خود را از دست می دهد و اصطلاحا کچل می شود.با تولید چمن مصنوعی دیگر نگران عمر کوتاه چمن طبیعی و مشکلات و هزینه های نگهداری از آن نخواهید بود. زیبایی این محصول همیشگی و در تمام طول سال بوده و عمر بالایی خواهد داشت.

تنوع چمن مصنوعی 

یکی دیگر از مزیت های استفاده از چمن مصنوعی تنوع بالا از نظر رنگ و ظاهر می باشد و مطابق سلیقه هر فرد، رنگ و ارتفاع خاصی وجود دارد.چمن های تک بافت از یک نوع نخ در تولید آن استفاده می شود و دو بافت از دو مدل و رنگ نخ استفاده می شود و چمن های 4 بافت نیز وجود داشته و بسیار طبیعی تر دیده می شوند.

چمن های دکورایتو برای زیباسازی محیط استفاده می شوند و استفاده از آن برای فوتبال موجب کم شدن  دوام و عمر چمن می شود و از نظر ارتفاع نیز باید گفت که این دسته از چمن های مصنوعی دارای ارتفاع های متفاوت بوده و کمترین ارتفاع را موکتی و یا گلفی می نامند که بین 8 میل تا 13 میل می باشد و تا ارتفاع 40 و یا بالاتر نیز تولید می شود.

چمن روف

خرید چمن مصنوعی

به دلیل تنوع بالای این محصول برای خریداران این سوال مطرح می شود که از چه مدل و ارتفاع چمن بهتر است که استفاده کنند و کدام مدل مناسب فضایی است که قرار است پوشیده از چمن شود. باید بگویم که چمن مصنوعی قابل استفاده برای فوتبال با گلف و حتی چمنی که برای تراس و حیاط و بین سنگ استفاده می شود متفاوت است و برای خرید چمن مصنوعی می توانید از مشاوره و راهنمایی تیم فروش ما استفاده کنید و همچنین خدمات نصب و متریال نصب را نیز به شما ارائه می دهیم. سایت فرووشگاه نیاورون با قرار دادن عکس ها و مشخصات فنی محصول و هم چنین نمونه کارهای اجرا شده و قیمت هر متر مربع از چمن مصنوعی خرید را برای شما آسان کرده و می توانید با مراجعه به وب سایت از لیست قیمت چمن های مصنوعی مطلع و با ثبت سفارش به صورت آنلاین خریدی راحت و مقرون به صرفه داشته باشید . ما از انتخاب تا نصب با شما هستیم.

زمانی که انتخاب برای خریداران سخت بوده و یا متراژ بالایی مد نظر است این امکان وجود داشته که با مراجعه به شرکت فروشگاه نیاورون از سمپل های چمن مصنوعی دیدن کرده و خرید خود را با دقت بیشتری انجام دهید.

ما به همه نقاط کشور در اسرع  وقت ارسال کرده و از دورترین نقاط ممکن هم می توانید با یک کلیک خرید را انجام دهید.

چمن حیاط خلوت

مصارف چمن مصنوعی

 در دسته چمن دکوراتیو مصارف متعددی وجود دارد از جمله تراس، حیاط، باغچه، روف، بین سنگی و غیره. علاوه بر منازل  در مغازه ها و رستوران ها و کافه ها و تالار ها و مهد کودک ها استفاده می شود.چمن ورزشی نیز برای فوتبال و بیس بال و تنیس و والیبال و گلف و در زمین های مینی فوتبال کاربرد دارد.

ایده های خلاقانه بسیاری نیز وجود دارد از جمله تزیین مجسمه ها در فضاهای شهری و یا درتزیین  تابلو و تزیین منزل به صورت نصب دیوار کوب، سفره هفت سین، پادری، زیر گلدان ها، اتاق بازی کودک و پذیرایی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.