با نیاورون یه خرید آسون! (02168431)

مزایای چمن‌مصنوعی

با افزایش بافت شهری، زندگی در شهر‌های بزرگ، کمبود فضای سبز،‌ و طی کردن مسیرهای طولانی برای دسترسی به طبیعت، ایجاد محیطی سرسبز در منزل میتواند تا حدودی موجب آرامش و نشاط شود. چمن مصنوعی در خلق یک محیط طبیعت گونه و سرسبز، گزینه بسیار مناسبی است زیرا نیاز به آبیاری، نگهداری، صرف هزینه برای کاشت و برش‌زنی نیست همچنین بسیار متنوع و زیباتر از چمن‌طبیعی است، از دوام بالایی برخوردار بوده و سال‌ها با همان ظاهر زیبا عمر خواهد کرد.

ایده ایجاد محیط سرسبز و طبیعت گونه در تراس، روف، حیاط خلوت، و حتی اتاق بازی کودکان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و امروزه با تولید چمن مصنوعی در ارتفاع و تراکم‌های متنوع و رنگ های پاییزی و بهاری با ظاهری زیبا و چشم نواز شما را در خلق این ایده‌ها یاری می‌کند و به تنهایی محیطی سرسبز و آرامش دهنده و شاداب برای افراد منزل بوجود می‌آورد که می‌توانید ساعاتی را به دور از مشغله و شلوغی شهر در تراس، روف و حیاط منزل خود سپری کنید.

چمن‌مصنوعی بالکن

چمن‌مصنوعی مناسب بالکن

یکی از کاربردهای چمن‌مصنوعی که بسیار پرطرفدار نیز شده است استفاده در تراس می‌باشد. ظاهر فوق العاده  زیبایی را به بالکن میدهد و می‌توان به همراه سنگ‌ریزه، میز و صندلی فضای باز، تاب‌ریلکسی و غیره جلوه زیبای تراس را دو چندان کرد. از چمن‌مصنوعی تزیینی برای تراس یا بالکن استفاده می‌شود. چمن‌مصنوعی مناسب بالکن باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد به طور مثال به دلیل اینکه ممکن است محل بازی کودکان باشد و یا با پای برهنه روی آن رفت و آمد شود باید چمن نسبتاً نرم‌ تری استفاده شود. موضوع نظافت نیز برای خریداران چمن‌مصنوعی تراس بسیار مهم هست زیرا در محیط روباز احتمال کثیفی و گرد و غبار بیشتری وجود دارد و چون تراس بخشی از منزل می‌باشد نظافت آن برای خانم ها موضوع مهمی است.

نظافت چمن‌مصنوعی تراس

چمن‌مصنوعی تراس بوسیله جارو برقی قابل نظافت است و مانند فرش به راحتی تمییز می‌شود، علاوه بر این به دلیل وجود سوراخ‌هایی که از پشت روی بکینگ وجود دارد هنگام شستشو و یا بارنگی آب را عبور داده و مطابق با شیب بندی محیط وارد راه‌آب میکند. نظافت هنگام ریختن آشغال های ریز و درشت باید انجام گیرد تا سوراخ های عبور آب مسدود نشود و همچنان بتواند آب را عبور بدهد زیرا جمع شدگی آب به مرور منجر به پوسیدگی چمن‌مصنوعی خواهد شد.

قیمت چمن مصنوعی بالکن

نصب چمن‌مصنوعی تراس

برای تراس‌های کوچک که برشکاری ندارند و مستطیل یا مربع هستند نیازی به نصب بوسیله چسب نیست و می توان چمن را پهن کرد در این صورت کار شستشو نیز راحت می شود ولی برای تراس‌هایی با متراژ بالا که نیاز به برشکاری نیز دارد بهتر است کار نصب انجام شده و چمن توسط چسب مخصوص  به زمین فیکس شود.

برای نصب باید چمن را متناسب با محیط برش زده و اطراف چمن و درزها را چسب زده و جسمی سنگین را روی چمن‌مصنوعی قرار داد تا بعد از 24 ساعت چسب سفت شود. چمن‌مصنوعی را میتوان با استفاده از کاتر از سمت بکینگ یعنی پشت چمن برش داد.

ویژگی چمن‌مصنوعی تراس

بالکن محیطی است که به دلیل روباز بودن چمن‌مصنوعی در مقابل نور خورشید، گرما، سرما، باران و برف قرار می‌گیرد در نتیجه باید از مقاومت خوبی برخودار باشد. چمن‌مصنوعی در برابراشعه uv مقاوم است وتغییر رنگ نخواهد داد و رنگ پریدگی باید جزو گارانتی این محصول باشد.

چمن‌مصنوعی در مقابل گرما و سرما نیز مقاوم است و هنگامی که زیر باران قرار میگیرد به دلیل عبور آب از خود باعث پوسیدگی و جمع شدن آب نمی‌شود. میتوان با مواد شوینده ضعیف نیز هنگام کثیف و تیره شدن، چمن را شستشو داد.