با نیاورون یه خرید آسون! (02168431)

قیمت چمن مصنوعی بین موزاییک

چمن مصنوعی بین موزاییک یا سنگ جز جدید ترین دستاورد بشر به حساب می آید که زیبایی خانه و محل کار را دو چندان می کند. استفاده از این طرح و ایده جذابیت خاصی را در محل بوجود آورده و علاوه بر این مورد هزینه نصب و اجرایی آن بسیار کمتر از کفپوش کردن با استفاده از چمن مصنوعی می باشد. عموما مقدار مواد استفاده شده آن به دلیل قرارگیری در بین سنگ، واش بتن و موزاییک بسیار کم بوده و همین عامل محبوبیت آن را بالا برده است. استفاده از چمن مصنوعی بین سنگ در ابعاد و طرح های مختلفی قابل اجرا بوده و می تواند فضاهای خالی را بپوشاند و عموما به شکل مستطیل، مثلث، چند وجهی نامنتظم و .... می باشد. تمامی اشکال بستگی به کارفرما داشته و می تواند هر مدلی را که علاقه مند را انتخاب نماید. در بسیاری از خانه های ویلایی، تالارهای عروسی، روف گاردن ها و پیاده روها از چمن مصنوعی بین موزاییک و سنگ استفاده می شود و نمای بیرونی آن را بسیار لوکس و زیبا جلوه می دهد. اما استفاده از این نوع چمن مصنوعی دارای ویژگی هایی نیز می باشد که به طور مختصر می

توان به: بکینگ مقاوم بالا، جلوگیری از فرسایش، ارتفاع بالاتر چمن از سطح موزاییک به دلیل جذابیت بیشتر، استفاده از تراکم بالا به منظور جذب آلودگی و ... اشاره کرد. بهترین و با کیفیت ترین چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک را می توانید با قیمتی بسیار متفاوت و مطلوب در انواع مدل های مختلف از فروشگاه نیاورون خریداری کنید. فروشگاه ما به صورت اینترنتی فعالیت داشته و جدیدترین و بروزترین محصولات را با کیفیت فوق العاده بالا در اختیار شما قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات می توانید با کارشناسان با تجربه ما در تماس باشید.

 

قیمت چمن مصنوعی بین موزاییک

 

برتری چمن مصنوعی بین موزاییک در برابر چمن طبیعی


برخی از افراد معتقدند که استفاده از چمن طبیعی در محوطه حیاط و بکارگیری آن در بین واش بتن، موزاییک و سنگ جذابیت بیشتری را برای جلب توجه افراد به دنبال خواهد داشت. در نگاه اول این جمله کاملا درست است و قطعا استفاده از گیاهان و عوامل طبیعی در محوطه خانه باعث افزایش شور و نشاط خواهد شد. اما استفاده از چمن طبیعی علاوه بر دارا بودن عطر خاص خود و همچنین زیبایی طبیعی معایبی نیز دارد و به مرور رای شما را عوض می کند. استفاده از چمن طبیعی نیازمند به مراقبت های ویژه و آبیاری می باشد. قطعا انجام این کار نیازمند صرف وقت و هزینه های زیادی خواهد بود و به مرور از آن زده خواهید شد. اما استفاده از چمن مصنوعی بین واش بتن، سنگ و موزاییک نیاز به آبیاری و مراقبت ویژه ندارد و بعد از مدتی به این موضوع پی خواهید برد. همچنین استفاده از چمن مصنوعی بین موزاییک و یا سنگ نسبت به نوع طبیعی دارای مقاومت و استحکام بیشتری می باشد. زمانی که وزن سنگ یا موزاییک زیاد بوده و همچنین خودروهای مختلف وارد محوطه حیاط شوند، افزایش وزن حاصل به بافت و بدنه چمن طبیعی بین موزاییک ها ضربه وارد می کند، اما چمن مصنوعی بین سنگ از این قاعده مستثنی می باشد.


علاوه بر موارد فوق، شرایط مختلف آب و هوایی در شهرهای مختلف به هیچ وجه به چمن مصنوعی بین موزاییک و امثال آن ضربه ای وارد نمی کند. اما چمن های طبیعی به دلیل دارا بودن بافت زنده، نسبت به درجه حرارت بالا ناشی از آفتاب، سرمای شدید حاصل از فصول پاییز و زمستان، بارش باران، سیل، انواع کودهای شیمیایی به ندرت شروع به زرد شدن و از بین رفتن می کنند. زمانی که چمن طبیعی از بین رود بایستی دوباره برای انجام آن هزینه مجدد و بیشتری را انجام دهید تا رشد چمن به حالت اولیه خود برگردد و زیبایی حیاط از بین می رود. با این حال استفاده از چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک می تواند سرسبزی محوطه خانه، آپارتمان و محل کار شما را تا چندین سال حفظ کرده و در برابر هرگونه عوامل و شرایط محیطی ایمن باشد.

برتری چمن مصنوعی بین موزاییک در برابر چمن طبیعی

نصب چمن مصنوعی بین موزاییک

اولین نکته در زمینه نصب چمن مصنوعی بین سنگ، صاف بودن کف شیارها می باشد. برای انجام این کار اول باید به خوبی فضای بین سنگها را بررسی کنید و اگر هر پستی و بلندی در آن مشاهده کردید، آن را با استفاده از سیمان به خوبی بپوشانید تا کف آن کاملا صاف شود. شاید بپرسید انجام این کار چه فایده ای دارد؟ قطعا اگر این کار به درستی انجام نشود برای چسباندن چمن مصنوعی به چسب بسیار بیشتری نیاز خواهید داشت. بعد از انجام این کار برای نمای بهتر چمن در بین سنگ بهتر است فاصله بین سنگ ها حداقل 5 سانتی متر باشد. همچنین عمق آنها از 4 سانتی متر بیشتر نباشد. ارتفاع چمن مصنوعی بین سنگ نیز بهتر است 5 سانتی متر انتخاب شود تا حداقل یک سانتی متری از سطح موزاییک بالاتر باشد. زیرا جلوه بسیاری زیبایی را ایجاد خواهد کرد.

بعد از انجام این کار برای جلوگیری از هر گونه پستی و بلندی می توانید آنها را با دستگاه برش بزنید تا سطح تمامی چمن مصنوعی یکسان و برابر باشد. در مرحله پایانی باید چسب را به داخل شیارها ریخته تا کاملا چمن به داخل شیار بچسبد. استفاده از چسب پلی اورتان برای انجام این کار توصیه می شود، زیرا در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارد. تمامی مراحل بالا برای چمن مصنوعی بین موزاییک و نصب چمن مصنوعی بین واش بتن قابل اجرا می باشد.

نصب چمن مصنوعی بین موزاییک

انتخاب دقیق چمن مصنوعی بین موزاییک

دو نکته بسیار مهم در خرید این دسته از چمن های مصنوعی توجه به مقدار ارتفاع و تراکم آن می باشد. چونکه محل و مکان استفاده از چمن مصنوعی بین سنگ متفاوت می باشد و توجه به این نکته باعث افزایش جلوه محیط خواهد شد. قطعا در محل های مسکونی، آپارتمانی، هتل ها و مکان های اداری استفاده از ارتفاع چمن حدود 1 تا 1.5 سانتی

متر از سطح موزاییک انتخاب بهینه ای می باشد. زیرا ارتفاع آن نه آنقدر زیاد است تا به پایین خم شده و بر روی سنگ ها افتد و نه آنقدر کم است که به درون شیار برود. بهترین انتخاب این است که چمن مصنوعی کمی از سطح موزاییک بیشتر باشد. اما در مهد کودک ها این میزان ارتفاع و تراکم دچار تغییر می شوند. برای این مکانها بهتر است ارتفاع و تراکم چمن بالاتر رود. زیرا ارتفاع بیشتر موجب افزایش تماس چمن با بدن کودکان شده و حس بسیار مطلوبی را به کودک القا می کند. همچنین تراکم بیشتر آن موجب عدم آسیب کودک در هنگام برخورد با زمین می شود.

انتخاب دقیق چمن مصنوعی بین موزاییک

فروشگاه نیاورون با دارا بودن سابقه چندین ساله در زمینه فروش انواع محصولات چمن مصنوعی و دارا بودن انواع مختلف مدل و طرح های مختلف، مرغوب ترین محصولات را با قیمت بسیار ارزان در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید اینترنتی و مشاوره می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.