با نیاورون یه خرید آسون! (02168431)

قیمت چمن مصنوعی برای حیاط

اگر به دنبال زیبایی محیط خانه، ویلا و باغچه خود هستید، حتما چمن مصنوعی برای حیاط را خریداری کنید. استفاده از چمن های مصنوعی در محوطه خانه دارای مزایای زیادی نسبت به چمن های طبیعی بوده و آرامش شما را به همراه خواهد داشت که در ادامه در مورد آنها بیشتر توضیح خواهیم داد. همچنین این موضوع را باید در نظر بگیرید که خرید چمن مصنوعی برای حیاط باید استحکام و مقاومت بالایی در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید داشته باشد. زیرا جنس مواد بکار رفته در چمن مصنوعی عموما از مواد پلیمری و نفتی می باشد. مواد دارای هیدروکربن مثل پلاستیک در برابر اشعه خورشید به مرور رنگ خود را از دست داده و شکننده می شوند. اما استفاده از مواد مرغوب و درجه یک پلیمری نظیر پلی اتیلن با درجه بندی مطلوب در چمن مصنوعی در حیاط مانع از شکنندگی آن در طولانی مدت خواهد شد. امروزه با گسترش علم و تکنولوژی، نسل جدیدی از چمن های مصنوعی تولید و روانه بازار شده است که قیمت آنها کمی بالاتر از مدل های قدیمی بوده ولی این امکان را به مشتری می دهد که محصول مورد نظر به هیچ وجه پوسیده و دچار تغییر رنگ نمی شود. قیمت چمن مصنوعی برای حیاط نیز وابسته به چند فاکتور بسیار مهم می باشد که می توان به: طول و عرض، ارتفاع چمن، ضخامت، جنس مواد بکار رفته، دارا بودن استاندارد جهانی و ... اشاره کرد.

 قیمت چمن مصنوعی برای حیاط

عوامل تاثیر گذار قیمت چمن مصنوعی در حیاط

ول از همه باید بدانید که قیمت چمن مصنوعی در تمامی فروشگاه ها متفاوت می باشد. اولین و بزرگترین علت آن زمان خرید فروشگاه ها از کمپانی های تولید کننده چمن مصنوعی می باشد. زیرا در حال حاضر ارز به سرعت در حال نوسان بوده و قطعا قیمت چمن مصنوعی برای حیاط با نوسان روبرو می شود. اما میزان سود دریافتی توسط شرکت ها متفاوت می باشد، که فروشگاه اینترنتی نیاورون به دلیل دارا بودن تنوع بسیار زیاد برای انواع چمن مصنوعی تا آنجا که توانسته است میزان سود دریافتی خود را در حد خرید محصول از کمپانی های خارجی قرار داده است. انجام این کار باعث جلب رضایت مشتری شده و قطعا فروش محصولات را افزایش خواهد داد. غیر از زمان خرید کالا، عوامل دیگری نیز در قیمت گذاری چمن مصنوعی در حیاط نقش دارند که می توان به: برند محصول، کشورهای تولید کننده چمن، نحوه ارسال، تعداد سفارش داده شده و ... اشاره کرد. این موارد تاثیر مستقیم بر قیمت چمن داشته و غیر از آن جنس مواد با درجه بندی مختلف نیز عوامل غیر مستقیم تاثیر گذار بر قیمت چمن مصنوعی برای حیاط می باشد. عموما جنس مواد بکار رفته می تواند از نایلون های خاص با نماد PA، پلی پروپیلن یا همان PP، LSR و ... باشد که شناخت آن ها برای بکارگیری قطعا مهم می باشد. در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت چمن مصنوعی برای حیاط

کاربرد چمن مصنوعی برای حیاط

کاربرد و بکارگیری چمن مصنوعی برای حیاط متنوع بوده و می تواند شامل موارد زیر باشد.
بکارگیری چمن مصنوعی در بستر خاک
شاید درک این موضوع برای بسیاری از افراد سخت باشد. زیرا همواره افراد چمن مصنوعی را به مانند موکتی می دانند که بایستی بر روی یک جسم سخت مثل بتن و آسفالت قرار گیرد. اما این چنین نیست و استفاده از چمن مصنوعی برای حیاط در بستر خاک نیز امکان پذیر بوده و جز اساسی ترین روش برای نصب و زیر سازی چمن محسوب می شود و باید آن را به افراد متخصص واگذار کرد. استفاده از این روش نیز دارای مزایای زیادی می باشد که به عنوان نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• ایجاد بستری مناسب برای هدایت آب
• ایجاد بستری مناسب برای آبیاری درختان، گل ها و ...
• افزایش دوام پذیری چمن
• ضربه پذیری بالای آن نسبت به بکارگیری آن بر روی آسفالت
• انجام زیر سازی با هزینه بسیار کم

قیمت چمن مصنوعی برای حیاط

بکارگیری چمن مصنوعی در بین سنگ ها

یکی دیگری از کاربردهای چمن مصنوعی برای حیاط، قرارگیری آن در بین سنگ ها می باشد. انجام این کار زیبایی محوطه خانه را دو چندان کرده و خانه شما را شیک و لوکس جلوه خواهد داد. همچنین به دلیل بکارگیری متراژ کم چمن و نصب راحت آن هزینه بسیار کمی نیز خواهد داشت. اما برای اجرایی کردن آن باید به چند نکته ریز توجه داشته باشید که عبارتند از:
• فاصله ما بین سنگ که قطعا نباید صفر باشد و برای جلب توجه و جذابیت بیشتر حداقل بایستی 5 سانتی متر را در نظر بگیرید.
• میزان عمق لازم برای کاشت چمن مصنوعی باید حداکثر 1.5 سانتی متر باشد.
• میزان ارتفاع چمن مصنوعی نیز بسیار مهم بوده و برای افزایش جذابیت آن و پدیدار شدن آن ما بین سنگ باید از 2 سانتی متر قطعا بیشتر باشد.

قیمت چمن مصنوعی برای حیاط

استفاده بر روی راه پله ها  

در گذشته به منظور زیبا سازی محیط خانه و آپارتمان ها از فرش های زینتی بر روی راه پله ها استفاده می شد که انجام این کار دو حسن بسیار ویژه داشت، یکی جلوگیری از ضربه و دیگری زیبایی فضای خانه می باشد. اما امروزه به دلیل ماشینی شدن بسیاری از کارها و ماندن افراد در خانه ها، استفاده از چمن مصنوعی بر روی راه پله ها علاوه بر مزایای ذکر شده، باعث ایجاد حس آرامش درونی برای افراد خواهد شد.
استفاده از چمن مصنوعی در حیاط بر روی اجسام سخت
همانطور که میدانید بیشتر محوطه و حیاط خانه های ویلایی از آسفالت، موزاییک و بتن ساخته شده است و قرار گیری چمن مصنوعی بر روی این اجسام نیز امکان پذیر می باشد. اما برای ضربه گیری بیشتر آن بهتر است از لایه های محافظ برای جلوگیری از ضربه استفاده شود، زیرا سطح آنها سخت می باشد. همچنین برای خرید چمن مصنوعی برای حیاط بهتر است علاوه بر جنس آن، به تراکم پذیری آن دقت داشته باشید. زیرا هر چقدر میزان تراکم چمن بالا باشد، مقاومت آن در برابر سایش بالاتر خواهد بود. نکته دیگری که در رابطه با زمین چمن مصنوعی باید دقت داشته باشید سطح مقطع آن می باشد که بهتر است از نوع C یا V باشد.

 قیمت چمن مصنوعی برای حیاط

انواع قیمت چمن مصنوعی برای حیاط

عموما قیمت چمن مصنوعی برای محوطه خانه ها به صورت متر مربع محاسبه می شود و با توجه به کیفیت و جنس بکار رفته دارای قیمتی بین 90 تا 140 هزار تومان می باشد. همچنین برای خرید چمن مصنوعی حتما به شکل زمین و مقدار دور ریز آن توجه داشته باشید. مثلا اگر باغ و محوطه خانه شما 100 متر مربع می باشد و در بین آن درخت و گل و گیاه وجود دارد، بهتر است حدود 105 تا 110 متر چمن مصنوعی برای حیاط خریداری کنید. زیرا مقداری از آن صرف دور ریزی خواهد شد.