با نیاورون یه خرید آسون! (02168431)

 

چمن مصنوعی دست دوم بخریم ، یا نخریم؟

در این مقاله ما به بررسی و مقایسه چمن مصنوعی از جنس نو و دست دوم پرداخته ایم. برای آگاهی بیشتر و خرید موفق تر بهتر است تا پایان و نتیجه گیری این مطالب با ما همراه باشید.

چمن مصنوعی دست دوم

چمن مصنوعی چیست

چمن مصنوعی نوعی الیاف مصنوعی میباشد که کاملا مشابه چمن طبیعی بوده و به دلیل مزایای بیشمار آن جایگزین مناسبی برای چمن طبیعی است این محصول میتواند سالها با ظاهری زیبا مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل کمتر بودن هزینه چمن مصنوعی دست دوم عده ایی از افراد برای خرید این نوع چمن اقدام میکنند.چمن مصنوعی نیاز به نگهداری و آبیاری و مراقبت های پر هزینه ندارد، چمن مصنوعی قابل شستشو است زیرا توسط سوراخهای روی بکینگ آب را عبور داده و در خود نگه نمیدارد تا منجر به پوسیدگی نشود.


ویژگی چمن مصنوعی دست دوم

طبق نظر کارشناسان نیاورون این نوع چمن در واقع هیچگونه مزیتی نسبت به نو آن ندارد و چه بسا هزینه ها را افزایش میدهد.در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به طور کامل متوجه این مسئله شوید.

 

مقاومت چمن مصنوعی دست دوم

مقاومت چمن مصنوعی دست دوم بسیار کم است به دلیل اینکه از عمر مفید آن کاسته شده است وبیشتر در معرض گرما و سرما و پا خوردگی و تابش نورخورشید قرار گرفته است،اگر این نوع چمن در فضای باز مورد استفاده بوده باشد ،در مقابل برف و باران مقاوت خود را از دست داده است،در این مواقع احتمال پوسیدگی بیشتری دارد،در نتیجه مقاومتش بسیار کمتر خواهد شد.

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

نظافت چمن مصنوعی دست دوم

نظافت این نوع چمن نیاز به دقت و مراقبت بسیار زیادی دارد چون از مقاومت کمتری برخوردار است واحتمال پاره شدن تاروپود آن وجود دارد.
از جت واش به دلیل فشار بسیار زیادی که آب به چمن دست دوم وارد میکند نمیتوان به راحتی استفاده کرد.

 

نصب چمن مصنوعی دست دوم

نصب چمن مصنوعی دست دوم هیچگونه تفاوتی با چمن مصنوعی نو ندارد اما به دلیل دفرم شدن چمن مصنوعی دست دوم کاررا برای نصاب سخت تر کرده و احتمال افزایش هزینه نصب را در بر دارد.
این نوع چمن بخاطره ضایعات در هنگام نصب پرتی زیادی خواهد داشت.مدت زمانی که برای نصب چمن مصنوعی دست دوم صرف میشود بسیار بیشتر از چمن مصنوعی نو است.

زیبایی
یکی از مواردی که در چمن مصنوعی حائز اهمیت است ظاهر زیبای آن و درخشندگی کالا است که با توجه به گذشت زمان از آن کاسته میشود، پس در زمان خرید چمن مصنوعی دست دوم این نکته را در نظر بگیرید که انتظار درخشش وشادابی چمن مصنوعی نو را نداشته باشید.این نوع چمن به دلیل استفاده دراز مدت از آن نمیتواند همانند یک چمن مصنوعی نو به نظر بیاید و ایستادگی آن را داشته باشد.

 

گارانتی چمن مصنوعی دست دوم

چمن مصنوعی دست دوم در مقابل برف و باران و تابش خورشید همانند نو آن مقاومت ندارد.افرادی که برایشان کیفیت و مرغوبیت کالا مهم است ،به دنبال محصولی با گارانتی معتبر هستند ،فروشگاه نیاورون جزو آن دسته از مراکزی است که برای خریداران محترم گارانتی محصولات خود را تائید میکند.گارانتی چمن مصنوعی نیاورون شامل:رنگ پریدگی،پارگی و پوسیدگی،کنده شدن تارها از هم. چمن مصنوعی دست دوم از این قائده مستثنی است و هیچ فروشگاه معتبری این نوع چمن را گارانتی نمیکند .

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

همانطور که پیش تر توضیح داده شد قیمت چمن مصنوعی دست دوم شاید در ظاهر کمتر باشد اما با توجه به معایب زیاد این نوع محصول از خرید محصول نو مقرون به صرفه تر است،البته در کوتاه مدت زیرا بعد از مدتی کاملا ازبین رفته و باید اقدام به تعویض آن کرد.

نتیجه گیری

در اینجا نتیجه گیری را به شما میسپاریم که آیا بعد ازدانستن تمام این مطالب باز هم حاضر به خرید چمن مصنوعی دست دوم هستید یا خیر؟