با نیاورون یه خرید آسون! (02168431)

آشنایی با چمن مصنوعی مدارس و مهد کودک ها

محیط مدارس و مهد کودک ها می تواند برای کودکان خطرساز باشد و برخورد های فیزیکی بین کودکان یا زمین خوردن های آن ها زمینه ساز بروز حوادث ناگواری برایشان باشد.
برای این که امنیت فیزیکی دانش آموزان در مدارس تامین شود و پس از زمین خوردن های مکرر برای کودکان مشکلی ایجاد نشود، صاحبان مهد کودک ها و مدارس باید به دنبال نوع خاصی از چمن مصنوعی باشند.
چمن مصنوعی مخصوص مدارس و مهد کودک ها نوعی از چمن مصنوعی است که در آن خبری از گرانول و سیلیس نیست یا مقدار خیلی کمی از این دو ماده در بافت آن استفاده شده است.

اهمیت خرید چمن مصنوعی مدارس و مهد کودک ها

پس از کسب تجارب زیاد و البته تلخ در آسیب هایی که به کودکان در زمان فعالیت های ورزشی یا جنب و جوش های زمان زنگ تفریح در مدارس و مهد کودک ها به دست آمد، صاحبان این مراکز به صرافت استفاده از پوشش های جدید برای به حداقل رساندن خطر آسیب های این چنینی برای کودکان افتادند.
در گذشته ای نزدیک، سطح مکان بازی کودکان و نوجوانان در فصای آزاد را سیمان، آسفالت یا پوشش های سخت تشکیل می داد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تغییر سبک زندگی و صد البته کاهش ریسک آسیب پذیری کودکان، پوشش های نوین و جدید جای خود را به پوشش های پر خطر گذشته داده اند. یکی از این پوشش های جدید که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است، چمن مصنوعی است.
علاوه بر آن چه در رابطه با امنیت فیزیکی کودکان ذکر شد، استفاده از چمن مصنوعی در محیط های بازی کودکان مهد کودک سبب زیبا سازی محیط و ایجاد حس شادی و طراوت در روحیه کودکان خواهد شد.
جهت فضا سازی و زیباتر جلوه دادن دکوراسیون خارجی منازل یا محیط های آموزشی می توان از چمن مصنوعی تزئینی بهره برد.

نسل نوین و جدید چمن مصنوعی

نسل نوین و جدید چمن مصنوعی فاقد مواد پوششی پر شونده بوده و در بافت آن ها از نخ های ضد سایش استفاده می شود که بهداشتی بوده و مناسب استفاده در مهد کودک ها و مدارس است.
اگر به خاطر داشته باشید، در چندین سطر ابتدایی بود که اشاره کردیم چمن مصنوعی مناسب مدارس و مهد کودک ها باید فاقد گرانول و سیلیس باشد یا مقدار خیلی کمی از این دو ماده را به همراه داشته باشد.
این دو ماده به عنوان پرشونده در چمن مصنوعی به کار می روند. اگر چمن مصنوعی به کار رفته در زمین های ورزشی را به خاطر بیاورید، پس از بازی روی آن شاهد وجود مواد پر شونده داخل چمن خواهید بود که به اصطلاح حتی از آن ها به عنوان شن پلاستیک نیز یاد می شد.
از آن جایی که چمن مصنوعی مناسب زمین های ورزشی از نوع تک بافت بوده و ارتفاعی معادل 40 تا 50 میلی متر را به خود می بیند، نیاز است برای پوشش فضاهای بین بافت حاوی مواد پرشونده باشد.
این موضوع در چمن مصنوعی مناسب محوطه سازی و زیبا سازی صدق نمی کند. چمن مصنوعی تزئینی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است از نوع دو بافت است و نخ استفاده شده در بافت آن ارتفاعی از 10 تا 40 میلی متر دارد.
به منظور حفظ بهداشت به خصوص در مواردی که تماس مستقیم چمن مصنوعی با ته کفش و آلودگی های محیطی وجود دارد، بهترین انتخاب، چمن مصنوعی با نخ کوتاه و در عوض تراکم بالا است.
چمن مصنوعی مدارس و مهد کودک ها دارای قابلیت شست و شو بوده و نظافت و پاکسازی سطح آن به آسانی انجام می شود. شما برای حفظ آراستگی و پاکیزگی چمن مصنوعی می توانید از مواد شوینده و شامپو فرش استفاده نمایید.
این نوع از چمن مصنوعی نیازی به گرانول و سیلیس ندارد، عمدتا در فضاسازی ها، محوطه سازی، باشگاه های بدنسازی، محیط بازی کودکان و مدارس استفاده می شود.

تراکم و ارتفاع الیاف چمن مصنوعی مدارس و مهد کودک ها

نیاورون به صاحبان مدارس و مهدهای کودک توصیه می کند، جهت خرید چمن مصنوعی مناسب کودکان به سراغ مدل هایی که در آن ها از نخ بلند در بافت استفاده شده است نروند و بیشتر به دنبال انتخاب گزینه ای باشند که تراکم بافت داشته باشد.
همان طور که بارها ذکر شد به سراغ خرید چمن مصنوعی با محتوای پرشونده نروند و حتما در هنگام خرید از نحوه گارانتی و شرایط خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده آگاهی کامل داشته باشند تا در طول مدت استفاده از چمن مصنوعی برای تعمیر و ترمیم آن دچار چالش های کلافه کننده نشوند.
چمن مصنوعی تولید شده برای استفاده در مدارس و مهد های کودک از الیاف نرم و لطیف بهره می برند، با پوست ظریف و لطیف کودکان سازگار است و بافت این نوع چمن دارای انعطاف است.
اگر به دنبال افزایش توان جذب ضربه در چمن مصنوعی هستید، توصیه نیاورون به شما خرید و استفاده از چمن مصنوعی با تراکم بالا است. ارتفاع نخ به کار رفته در ساخت چمن مصنوعی نیز می تواند سبب افزایش جذب ضربه شود.
در زمان خرید چمن مصنوعی دقت داشته باشید که هر اندازه تراکم به کار رفته در بافت چمن مصنوعی بهینه تر باشد در طول استفاده و در گذر زمان، خبری از خوابیده شدن الیاف و نخ استفاده شده در بافت چمن مصنوعی نیست و همچنان ایستایی الیاف حفظ می شود.

قیمت چمن مصنوعی مدارس و مهد کودک ها

برای خرید چمن مصنوعی مناسب مدارس و مهد کودک بودجه مناسبی در نظر بگیرید و به سراغ گزینه هایی که کیفیت پایین دارند اما از قیمت پایینی برخوردارند نروید.
در مدل های بی کیفیت و ارزان قیمت، نخ های به کار رفته در بافت چمن مصنوعی در برابر تابش مستقیم نور خورشید واکنش نشان داده و به راحتی در مدت زمان کوتاهی با تغییر رنگ و رنگ پریدگی رو به رو می شوند که جلوه نامناسبی دارد.
چنان چه در زمان خرید، به سراغ خرید گزینه های مرغوب و با کیفیت بروید بایستی کمی هزینه بیشتری نسبت به سایر انتخاب ها پرداخت کنید، اما در نظر داشته باشید که گزینه مرغوب تر سوای هزینه بیشتری که دارد می تواند از عمر مفید تری برخوردار باشد. کیفیت بالای تولید آن می تواند شما را در برابر بروز چالش هایی چون پارگی، ساییدگی، تغییر رنگ و جذب کثیفی و لکه در امان نگه دارد.
شایان ذکر است که عواملی چون کیفیت، میزان تراکم، جنس الیاف به کار رفته و ارتفاع آن در قیمت نهایی چمن مصنوعی تاثیر به سزایی دارد.

زیرسازی سطح مورد نظر

توجه داشته باشید که پیش از نصب چمن مصنوعی باید سطح مورد نیاز شما صاف و مسطح باشد.اگر قصد دارید چمن مصنوعی را بر روی دیوار جهت تزئین نصب نمایید، سطح دیوار باید عاری از هر گونه برجستگی باشد.

نصب چمن مصنوعی مدارس و مهد کودک ها

نصب چمن مصنوعی فرآیند پیچیده ای را به همراه ندارد اما دقت بالایی نیاز دارد چرا که برای ثابت ماندن چمن مصنوعی بر روی سطح مورد نیاز، نصب دقیق نیاز است.
جالب است بدانید که چمن مصنوعی بر روی هر سطحی می تواند به راحتی نصب شود، ایزوگام، آسفالت، موزاییک، سرامیک، سیمان و بتن سطوح رایجی هستند که چمن های مصنوعی بر روی آن ها تا به حال نصب شده است.
چمن مصنوعی به وسیله چسب مخصوص چمن مصنوعی بر روی سطوح یاد شده نصب شده و محکم می شود. توجه داشته باشید که برای دقت بالا در نصب و مواجه نشدن با هر گونه چالش در زمان نصب و استفاده از چمن مصنوعی، فرآیند نصب را به نصاب با تجربه محول کنید.
شایان ذکر است که نیاورون با در اختیار داشتن تیم نصب حرفه ای و با تجریه می تواند به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن سطح مورد نیاز شما را با چمن مصنوعی پوشش دهد و خیال شما را از پیش آمدن هر گونه مشکل احتمالی در فرآیند نصب و استفاده راحت کند.


نیاورون، معتبر ترین مرکز فروش چمن مصنوعی مدارس و مهد کودک ها

شما می توانید جهت خرید چمن مصنوعی با کیفیت و مرغوب جهت استفاده در باشگاه های بدنسازی، ویلا، حیاط، محیط بازی کودکان، بام، آلاچیق و محوطه سازی از فروشگاه اینترنتی نیاورون کمک بگیرید.
در نیاورون انواع چمن مصنوعی مورد نیاز خود را با توجه به میزان بودجه در نظر گرفته مشاهده و خریداری کنید. بازه قیمتی چمن مصنوعی از چمن های موکتی که الیاف آن ها دارای ارتفاع 1 سانتی متری است شروع شده و به چمن مصنوعی چهار بافت که به مراتب دارای ارتفاع بلندتری است ختم می شود.